HCA rengøringsfirma

Garanti

Vær altid tryg hos os

Vores mål er altid at gøre din rengøring til en god historie. Derfor får du altid tre garantier, når du får klaret din rengøring af os. Mødegaranti, tidsgaranti, prisgaranti og kvalitetsgaranti.

Mødegarantien er vores løfte om, at du ikke skal vente unødigt, vi er der til den aftalte tid. Opstår der forsinkelser i vores ende, får du selvfølgelig afslag i prisen.

Læs mere om mødegarantien her.

Prisgarantien er din sikring om, at prisen ikke ændrer sig under arbejdet. De eneste undtagelser fra dette er, hvis du får afslag i prisen, enten fordi vi kommer for sent, eller fordi vi ikke er færdige til den aftalte tid. Du kommer aldrig til at betale mere, end den pris du fik up front.

Hvis du vil vide mere om prisgarantien, kan du læse om den her.

Kvalitetsgarantien er din garanti på den høje kvalitet af vores arbejde, arbejdsvilkår og service.

Læs om kvalitetsgarantien her.

Mødegaranti

Vi værdsætter din tid! Vores rengøringsfolk er pålidelige og erfarne bilister i trafikken i -og omkring København. Skulle det alligevel ske, at de bliver forsinket, får du selvfølgelig afslag i prisen på din rengøring.

Dit afslaget afhænger af forsinkelsens omfang:

30 minutter eller derover giver nedslag på 25%

2 timer eller mere giver dig et nedslag på 50%.

Adgang til dit hjem

For at rengøringsfolkene kan begynde arbejdet i ordentlig tid, er det vigtigt, du selv eller en anden er hjemme til at lukke dem ind på det aftalte tidspunkt. Hvis rengøringsfolkene ikke kan komme ind til deres arbejdsområde inden for 15 minutter efter deres officielle ankomst, vil det påvirke din kvalitetsgaranti, da det ikke er sikkert, de kan nå at blive færdige hos dig, inden de skal videre til den næste kunde.

Læs om kvalitetsgarantien her.

Om rengøringsfolkene vælger at vente udover de første 15 minutter efter deres ankomst er op til deres vurdering af situationen. Hvis de må gå igen uden at have været blevet lukket ind, anser vi det som en aflysning fra din side.

Du kan læse om aflysninger her.

 

Prisgaranti

Du er altid garanteret, at den pris, vi giver dig for en rengøring, ikke stiger. Det vil sige, at alle de uforudsete udgifter, der skulle dukke op undervejs i arbejdet er vores tab og ikke dit. Det eneste tilfælde, prisen kan vokse i, er, hvis du ændrer planen for rengøringen. Det vil sige, hvis du ændrer omfanget af din ønskede rengøring undervejs, vil det koste ekstra.

Læs mere om priserne her, og find ud af, hvordan de sættes.

Kvalitetsgaranti

Du er altid garanteret, at kvaliteten af vores rengøring er høj. Alle vores rengøringsfolk er oplærte i deres fag, og vi står 100% inde for kvaliteten.

For at sikre, at du bliver glad for vores arbejde, får du, når du hyrer os, en klar kontrakt med os om, hvad du har brug for. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis der er noget, du er i tvivl om eller gerne vil have ændret. 

Fuld garanti på resultaterne af rengøringen

Du er altid garanteret udbedring af fejl og mangler, der måtte opstå af forskellige årsager undervejs. Vi går meget op i høj kvalitet, og i at du får en god oplevelse med vores service. Men skulle du blive uenig i kvaliteten af det arbejde, vi udfører for dig, kan du ringe til os på tlf. 23305656 eller skrive til info@hca-r.dk og fortælle os, hvad der mangler. Så kommer vi og får det ordnet. Derfor kan du altid være helt tryg ved at hyre os. 

Sunde arbejdsvilkår

Vores kvalitetsgaranti omfatter ikke kun dig, men også alle vores rengøringsfolk. De er allesammen dækket af branchens overenskomster, og vi sørger for, at de har optimale arbejdsvilkår og det rigtige arbejdsmiljø. 

Alle produkter vi anvender er godkendte efter danske regler af hensyn til din og rengøringsfolkenes sikkerhed og sundhed. 

Lønningerne er også altid efter danske vilkår uafhængigt af, hvilken fagforening de enkelte rengøringsfolk er medlem af.

Aflysninger

Hvis du har brug for at aflyse kan du gøre det i op til 48 timer før uden, at det vil koste dig noget.

Aflyser du en aftale senere end dette kræver vi kompensation. Aflyser du mindre end 48 timer før den planlagte rengøring, kræver vi 40% af det fulde beløb. Er der mindre end 24 timer til, kræver vi 80%.

Aflyser du pga særlige omstændigheder, fx dødsfald eller særligt smitsomme sygdomme, må du gerne gøre os opmærksomme på det, når du aflyser. I så fald gælder nemlig andre regler, da det vil være en vurderingssag.

Vi aflyser aldrig en aftale med dig! Men det kan ske, vi bliver nødt til at flytte den. Vi er omfattet af de samme regler, hvis vi må flytte en aftale med dig.

Vi gør altid vores ypperste for, at opretholde vores aftaler, inklusivt at hyre ekstra hjælp. Skulle det usandsynlige ske, at vi må flytte en aftale mindre end 48 timer inden det planlagte mødetidspunkt, får du et afslag i prisen på 40%. Er der mindre end 24 timer til, får du et afslag på 80%.

Flytninger pga særlige omstændigheder, såsom fx trafikulykker eller ekstreme vejrforhold er også underlagt særlige regler mht en evt. godtgørelse.

Ekstreme vejrforhold er pludselige vejrhold, der gør det farligt, at færdes udenfor i bil. Fx. orkan, voldsom regn og oversvømmelse, samt snestorm, der bevæger sig væsentligt hurtigere end forudsagt af DMI.

Indhent tilbud
Få et gratis og uforpligtende tilbud