FAQ

I vores FAQ kan få du svar på de spørgsmål, vores kunder ofte stiller os:

Er der mere, du har brug for at vide, er du meget velkommen til at kontakte os!

Miljøet

Det gør vi i høj grad! Vi anvender ingen miljøskadende produkter og vi sørger altid for at skille os af med diverse væsker (fx sæbevand) på korrekt vis. Derudover vil du ofte opleve at vi ankommer på fx cykel til opgaver nær et af vore kontorer, for ikke at udlade unødig Co2.

Ydermere er vi en del af en koncern, som lægger stor vægt på en grøn profil for at forbedre og forandre vort miljø. Bæredygtighed er vigtigt for H.C. Andersen Koncernen, og deri også miljøet.

Ja, det er de alle sammen, dog i varierende grad. Eksempelvis er vores klude fremstillet af genbrugsmaterialer, og vores dagligt anvendte produkter er både astma- og allergimærkede.

Generelt

Det gør vi først og fremmest ved ikke at have nogen udskiftning i personalet. Vores team består af en fast kerne, som alle har været igennem det samme grundige kursus. Dette betyder, at alle som repræsenterer H.C. Andersens Rengøringsfirma er oplært i de samme rutiner og med de samme forventninger til kvalitet og indsats. Derfor ved vi, at vores medarbejdere er i stand til at opretholde den karakteristiske høje H. C. Andersen standard. 

Det kan ALLE! For os er ingen kunde for stor, lille, aparte eller speciel. Vi leverer ydelser som passer til netop dit behov. Kontakt os for et personligt tilbud – det er 100% uforpligtende. 

Hele Storkøbenhavn (servicevogn og kørsel er inkluderet i prisen for Kbh. K., V., Ø., N. samt NV.) samt områder af Vestsjælland og Fyn. Ring og hør mere om mulighederne hvis du bor uden for disse områder – Vi er altid indstillet på at finde en løsning.

Hvis man bor uden for områderne Kbh. K., V., Ø., N. samt NV, så betaler man for kørsel fra vort kontor i Sølvgade eller på Vallensbækvej.

Det har vi ja, og dem foretrækker vi at anvende. Primært i forhold til vores omtanke for miljøet, men også i omtanken til vore medarbejdere, både i forhold til de korrekte ergonomiske redskaber de anvender, samt i forhold til ikke-skadelige kemikalier.

Ja, det er vi naturligvis.

rengøring

Ja, det kan man naturligvis godt.

Det er et ganske individuelt spørgsmål, hvor det er nærmest umuligt at give et generelt svar. For det kommer jo helt an på, hvor snavset omgivelserne er, og hvilke forhold der arbejdes under. Som udgangspunkt er vi alle sammen erfarne og effektive, og derfor klarer derfor opgaverne hurtigst muligt. Vi tilbyder altid forudgående besigtigelser, hvorefter vi vil være i stand til mere eller mindre nøjagtigt at anslå hvor længe opgaven vil tage os at udføre.

Ja, Vi har stor erfaring indenfor flytterengøring, idet vi oprindeligt startede som en underafdeling i et flyttefirma, som netop tilbød flytterengøring.

Du kan bestille ydelser i den varighed, som vi i fællesskab vurderer at du har behov for.

Behovet varierer fra kunde til kunde. Vi gør rent både ugentligt, hver 14.dag, månedligt og hos nogle bare efter behov, men stadig på fast basis. Har du blot brug for hjælp en enkelt gang, fx efter en fest, så er dette naturligvis heller intet problem.

Ja, det kan man klart forvente hos os. Her vil det altid være den samme assistent, der servicerer bestemte kunder. I tilfælde af eksempelvis sygdom, vil kunden blive tilbudt at vente på at assistenten er i bedring – alternativt kan kunden vælge at benytte en kollega som vikar.

Indhent tilbud
Få et gratis og uforpligtende tilbud